fredag 18. september 2009

Data-ansvarleg i grunnskulen

Data-ansvarlige, øvingsoppgåve 3 samling

· Før var det slik at data-ansvarleg hadde ansvar for det driftsmessige og at systemet var "oppe og gikk".

· No har den data-ansvarlege gått meir over til å bli IKT-rettleiar. Han skal gi elevane kompetanse til å kunne bruke det digitale verktøy på ein hensiktsmessig og fornuftig måte.

· Vi ser at den data-ansvarlege har sjølvsagt også ansvar for det driftsmessige, men fokuset har blitt meir retta mot det å vere rettleiar.

· Det varierer veldig frå skule til skule kor store tildeling av ressursar ein IKT-lærar kan få. På små skular er det ikkje alltid ein like tydeleg data-ansvarleg med stor kompetanse, som kanskje mange ungdomsskular har.

Kim-Daniel, Øyvind, Rune og Kristian.


Gresk oversettelse for nett-studentar:

Δεδομένα διαχειριστές επίλυση εργασία 3 συλλογή

Πριν · ήταν έτσι τα στοιχεία-συντονιστής ήταν υπεύθυνη για τη λειτουργική και το σύστημα ήταν «σύσταση και τη λειτουργία».

· Οχι, τα δεδομένα-υπεύθυνη προχωρήσει περισσότερο από το να γίνει η ΤΠΕ σύμβουλος. Θα παρέχουν στους φοιτητές δεξιότητες για να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά μέσα σε ένα κατάλληλο και λογικό τρόπο.

Bullet Βλέπουμε ότι τα δεδομένα-ιδιοκτήτης σελίδα έχει, φυσικά, επίσης υπεύθυνη για τη λειτουργική, αλλά το επίκεντρο ήταν περισσότερο προσανατολισμένη προς το να είναι ο επιβλέπων.

Συλλογικό Όργανο θα διαφέρει σημαντικά από σχολείο σε σχολείο του μεγέθους της κατανομής των πόρων ΤΠΕ δάσκαλος μπορεί να πάρει. Σε μικρά σχολεία, δεν είναι πάντα εξίσου εμφανή στοιχεία-υπεύθυνος με μεγάλη εμπειρία, όπως ίσως πολλά σχολεία νεολαίας.

Kim-Δανιήλ, Øyvind, Rune και Kristian.

2 kommentarer:

  1. Καινοτόμες και αιχμή!

    SvarSlett
  2. Σε ευχαριστώ. Πρέπει να είναι λίγο δύσκολο για τους μαθητές σας που δεν παρουσίασαν το ίδιο ευχαρίστηση να εξερευνήσουν και να μάθουν για τη συλλογή!

    SvarSlett

Etiketter

1: øvingsoppgåve 1 (1) 2 øvingsoppgåve 2 (1) 9.2 øvingsoppgåve (1) A3 (1) audacity (1) beskjering av bilete (1) betre vurderingspraksis (1) bilete (4) blogg (1) bloggeruploader (1) cloud computing (1) data-ansvarlig (1) del av gruppeoppgåve (1) del og bruk (1) Design (1) digital (1) digital arena (3) digital kompetanse (2) digital kompetanse og vurdering (1) digital mobbing (1) digital plattform (1) digitale (1) digitale mapper (1) digitale tekstar (2) digitalplattform (2) DKL101 (12) DKL102 (16) DKL103 (11) DKL104 (12) dream team (1) Endring (3) forms (1) geotagging (1) google nettstad (1) google-skjema (1) gratisprinsippet (1) Gruppe2 (2) gruppeoppgåve (2) gylne snitt (1) Hensyn (1) Informasjonskompetanse (1) Informasjonskompetanse 2 (1) Informasjonskompetanse 3 (1) Kompetanseutvikling (1) komposisjon (1) kontrast (1) kontrastar (1) kutting av bilete (1) kvitebjørn (1) lenke (1) LMS vs. PLE (1) lyd (1) Lydproduksjon (1) Lydproduksjon 2 (1) læringsmiljø (2) Mappeoppgåve 1 (1) Mappeoppgåve 3 (1) Martin Luther King Jr. (1) media (1) mediedanning (1) Mediedidaktikk (1) mediepedagogikk (1) Medieproduksjon (1) midtstilt (1) mindomo (1) motiv (1) Nettavis (2) oppgåve 1 (1) oppgåve 2 (1) oppgåve 3 (1) opphavsrett (1) personvern (1) philippa lee (1) photosession (1) picasa (2) picnik (1) Podbean (1) produsering (1) Prosjektarbeid (1) publisert (1) redigering (2) refleksjon (1) rekneark (2) rekneark 2 (1) RusCast (1) Samling1 (1) sammensatte tekster (1) sjølvfotografert (1) slott (1) solnedgang (1) sosial web (3) splash (1) strategi og planarbeid (3) studentundersøking (1) sveits (1) sølepytt (1) tango (1) tankekart (1) Tekst (2) tenkeverktøy 1 (1) Tenkeverktøy 2 (2) Test (1) TPO (1) tredjedelsregelen (2) Trollcast (1) Ungdom (1) verkty (1) verktøy (1) Videoproduksjon (3) Vilkår for endring 2 (2) vurdering av basisdugleikar (1) øvingsoppgave 3 (1) øvingsoppgåve (9) øvingsoppgåve 1 (6) øvingsoppgåve 2 (2) øvingsoppgåve 3 (2) øvingsoppgåve 3b (1) øvingsoppgåve 4 (1) øvingsoppgåve 9.1 (1) øvingsoppgåve samling 2 (1) Øvingsoppgåver (3)