torsdag 3. februar 2011

Trollcast - Podcasting med Podbean via RSS.

No har eg oppretta min eigen Podbean-konto. Podbean er ei teneste som tilbyr podcasting på nett. Podbean-sida mi er: http://vattkimd.podbean.com/ . Eg skal no vise eit arbeid eg har gjort. Eg har tatt opp lyd saman med min gode venn Trollkastar. Vi har tatt det opp i programmet Audacity som eg tidlegare har prata om (lydopptak). Så har eg oppretta ein Podbean-konto. Som var så lett at ein kan grine (men det syns ikkje Trollkastar noko om, så eg sparar meg for den). Etterpå lasta eg berre opp mp3-fila i podbean, og vips: ein avspelar rett på bloggsida på Podbean. Eg klikka på embeddable player, og limte inn script-koda i bloggen her. Dette er resultatet i min podcat-weblog (pluss at Trollkastar ønska ein storyline. Alle gode produkt har ein story, seier han).

Trollet synest av og til det er einsamt å vere åleine. Då er det godt å ha nokon å snakke med når ein kjem heim frå ein lang dag i fjellheimen. Og på tunet sit katten, nett som Olav H. Hauge skildra i diktet om "Katten".

"Katten

sit i tunet

når du kjem.

Snakk litt med katten.

Det er han

som er varast i garden."


Olav H. Hauge "Dropar i Austavind" frå 1966.

Tolkinga i podcasten er av "Trollkastaren".



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Etiketter

1: øvingsoppgåve 1 (1) 2 øvingsoppgåve 2 (1) 9.2 øvingsoppgåve (1) A3 (1) audacity (1) beskjering av bilete (1) betre vurderingspraksis (1) bilete (4) blogg (1) bloggeruploader (1) cloud computing (1) data-ansvarlig (1) del av gruppeoppgåve (1) del og bruk (1) Design (1) digital (1) digital arena (3) digital kompetanse (2) digital kompetanse og vurdering (1) digital mobbing (1) digital plattform (1) digitale (1) digitale mapper (1) digitale tekstar (2) digitalplattform (2) DKL101 (12) DKL102 (16) DKL103 (11) DKL104 (12) dream team (1) Endring (3) forms (1) geotagging (1) google nettstad (1) google-skjema (1) gratisprinsippet (1) Gruppe2 (2) gruppeoppgåve (2) gylne snitt (1) Hensyn (1) Informasjonskompetanse (1) Informasjonskompetanse 2 (1) Informasjonskompetanse 3 (1) Kompetanseutvikling (1) komposisjon (1) kontrast (1) kontrastar (1) kutting av bilete (1) kvitebjørn (1) lenke (1) LMS vs. PLE (1) lyd (1) Lydproduksjon (1) Lydproduksjon 2 (1) læringsmiljø (2) Mappeoppgåve 1 (1) Mappeoppgåve 3 (1) Martin Luther King Jr. (1) media (1) mediedanning (1) Mediedidaktikk (1) mediepedagogikk (1) Medieproduksjon (1) midtstilt (1) mindomo (1) motiv (1) Nettavis (2) oppgåve 1 (1) oppgåve 2 (1) oppgåve 3 (1) opphavsrett (1) personvern (1) philippa lee (1) photosession (1) picasa (2) picnik (1) Podbean (1) produsering (1) Prosjektarbeid (1) publisert (1) redigering (2) refleksjon (1) rekneark (2) rekneark 2 (1) RusCast (1) Samling1 (1) sammensatte tekster (1) sjølvfotografert (1) slott (1) solnedgang (1) sosial web (3) splash (1) strategi og planarbeid (3) studentundersøking (1) sveits (1) sølepytt (1) tango (1) tankekart (1) Tekst (2) tenkeverktøy 1 (1) Tenkeverktøy 2 (2) Test (1) TPO (1) tredjedelsregelen (2) Trollcast (1) Ungdom (1) verkty (1) verktøy (1) Videoproduksjon (3) Vilkår for endring 2 (2) vurdering av basisdugleikar (1) øvingsoppgave 3 (1) øvingsoppgåve (9) øvingsoppgåve 1 (6) øvingsoppgåve 2 (2) øvingsoppgåve 3 (2) øvingsoppgåve 3b (1) øvingsoppgåve 4 (1) øvingsoppgåve 9.1 (1) øvingsoppgåve samling 2 (1) Øvingsoppgåver (3)